به وبلاگ احمدی خوش آمدید مدیر وبلاگ
کلبه اندیشه و احساس 1
بنـــــــر تبلیغاتی رایـــــگان 1
کشتی.کامیاران 1
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

پالنگان،کامیاران ،کردستان






شماره های توی گوشیم ٩٩٪ بیخودناااااااااااااا…
حالا کافیه یکیو پاک کنم …
فرداش مرگ و زندگیم دست همون یه نفر میفته :|

****

 

فکر کنم همۀ دعاهام داره میره تو پوشۀ اِسپَم خدا ! ولی هنوزم امید دارم ...*:| straight face*:-< sigh

****

من هیچ وقت یه اشتباه رو 2 بار تکرار نمیکنم. 3 بار یا 4 بار شاید ولی 2 بار اصلاً*(:| yawn

****

عاقا یه دایی دارم وقتی باهاش اسم فامیل بازی میکنیم اگه مثلا اسمونوشته باشه شیوا فامیلو مینویسه شیوایی اگه حیوونو بنویسه شیر اشیاء رومینویسه شیر پلاستیکی!
.با "ی " میوه مینویسه : یه کیلو خیار

.
.
.
.
یه بارم حیوون با ک رونوشته بود کک حالا دیگه خودتون کک پلاستیکی رو تصورکنین!
فک وفامیله داریم؟!

****


اعتراف میکنم دخترا فرشته ان

ما پسرا هم آدمیم

دخترا ; سجده رو نمی‌بینم چرا !؟؟

 

زود باشید ، سرییییییع!!
****
 

"بیرون چه بادى خنكی میاد"

 

مقدمه چینی یک پدر واسه خاموش کردن کولر :)))))))))))))))

****

 

 

فقط تو ایرانه که هر کی میمیره، فردا شبش کل فامیل خوابشو میبینن که تو یه باغ پرگله و یه لباس سفید هم پوشیده و گفته نگران من نباشید جام خوبه.....میدونیدکه چه میگم

****

یارو pm داده میگه :
س خ ؟ چ خ ؟
گفتم یعنی چی اونوقت ؟ :|
... میگه یعنی : سلام خوبی ؟ چه خبر ؟
منم گفتم آهان ؛
ل خ گ
گفت یعنی چی ؟
گفتم یعنی لامصب خیلی گشاااادی

 

****

 

مزخرف ترین قسمت خریدن یه گوشی اینه که باید اون شبی که گوشی رو میخری تا صبح بزاریش توی شارژ! اصلن مگه خوابت میبره اون شب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 
:|

****

 
 

بچه که بودم یه همسایه داشتیم،
یه دختر هم سنو ساله من داشتن:
اسمش "نهال" بود.
فکر کنم الان واسه خودش درختی شده*<):) cowboy

****

 
 

از عشق های یه طرفه متنفرم
.
.
.
.
.
.
.
.
.

. . مثل عشق به ته دیگ.
عشق به پنیر تبریز
عشق به بستنی میوه ای با دوتا اسکوپ شاتوت
عشق به آب زرشـــــک عشق
به ذرت مکزیکی
عشق شماها به من!!!:D

****

 

ﯾﻪ ﭘﺴﺮِ ﺧﻮﺏ ،
.
.
.
.
.
.
ﭘﺴﺮﻩ ﺑﺪﻳﻪ ﻛﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﻟــﻮ ﻧﺮﻓـﺘﻪ ..
ﺧﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺦ
ﺧﺎﻧﻮﻣﺎ ﻫﻠﯿﮑﻮﭘﺘﺮﯼ ﺑﻠﺪﻥ؟

****

 

رفتم یه مغازه که فروشنده یه خانوم جوون بود! 
برگشته میگه پسرم چی میخوای :|

 

کلا چار یا پنج سال ازم بزرگتر بود .ینی 5 سالگی ازدواج کرده ؟میشه ؟ :|
هیچی دیگه منم بعد کلی خرید آخرش گفتم مامان من پول نمیدم. 
مادرو پسر که این حرفارو ندارن :)) 
بعدشم خدافظی کردم رفتم.
خوب عزیزه من احساس مادری نکن :|

****

 

سر سفره شام بودیم برا بابام اس اومد

ﮔﻔﺖ : ﭘﺴﺮ ﺑﺨﻮﻥ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﭼﯽ ﻧﻮﺷﺘﻪ

:ﻣﻨﻢ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺧﻮﺩﻡ ﻭ ﻟﻮﺱ ﮐﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ

ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ سرﺭﺍﻫﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﻣﯿﺎﯼ ﯾﻪ

ﻣﺎﯼ ﺑﯿﺒﯽ ﻫﻢ ﺑﺮﺍ ﺑﭽﻪ ﺑﮕﯿﺮ ﺑﻮﺱ ﺑﻮﺱ

ﻋﺎﻗﺎ ﺗﺎ ﻣﺎ ﺍﯾﻨﻮ ﮔﻔﺘﯿﻢ ﻣﺎﻣﺎﻧﻤﻮﻥ ﺑﺎ ﮐﻔﮕﯿﺮ ﮐﻮﺑﯿﺪ ﺗﻮ ﺻﻮﺭﺕ ﺑﺎﺑﺎهه

ﺑﺎﺑﺎم ام ﻧﺎﻣﺮﺩﯼ ﻧﮑﺮﺩ ﺩﯾﺴﻪ ﺑﺮﻧﺞ ﮐﻮﺑﯿﺪ

ﺗﻮ ﺳﺮه ننهه ﯾﻌﻨﯽ ﯾﻪ ﺩﻋﻮﺍﯾﯽ ﺭﺍﻩ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﮐﻪ ﻧﮕﻮ ﻭﻧﭙﺮﺱ

بعد پاشد ﺭﻓﺖ عینکشو بیاره ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻃﺮﻓﻪ ﺑﺨﻮﻧﻪ ﺑﺒﯿﻨﻪ ﮐﯽ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻩ

منم فرار ﮐﺮﺩﻡ ﺍﺯ دیشب ﺗﻮ ﭘﺎﺭکم

ﻋﺠﺐ ﻫﻮﺍﯾﻪ ﻧﺎﺯیه جاتون خالی

 

کسی جا خواب سراغ نداره :|

****

یه سریا بمیرنم 3 تا قبر دارن ، قبر III قبر II و اوریجـــیــنال قبر :| :))))))))

****

 بد بخت کیه???

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:,ساعت 22:9 توسط فردین احمدی |




انتخابات شورای شهر کامیاران مهندس زاهد نباتی
انتخابات شورای شهر کامیاران مهندس زاهد نباتی
انتخابات شورای شهر کامیاران مهندس هوشنگ مهدی
انتخابات شورای شهر کامیاران مهندس هوشنگ مهدی
انتخابات شورای شهر کامیاران مهندس زاهد نباتی
انتخابات شورای شهر کامیاران مهندس زاهد نباتی
ثبت حریم 20 اثر تاریخی
ثبت ملی روستای پالنگان و روستای ژیوار
پالنگان، سفری بیادماندنی به یک روستای پله‌کانی
جشن نوروز در استان کردستان روستای پالنگان
گزارش یک گردشگر از تاریخ وطبیعت پالنگان
دوره ارتفاع و فضای معلق (مریوان)
مدیر وبلاگ
مسابقات کشتی به مناسبت جام رمضان در شهرستان کامیاران
جشنواره نوروزی پالنگان، از روایت شکست اهریمن تا معرفی جاذبه های گردشگری+تصویر
فاصله بین کامیاران و روستای پالنگان
پالنگان زیباتر از ماسوله+ عکس
عکسهایی از پالنگان 2
برگزاری مراسم پر شکوه فرهنگی و هنری نوروز در پالنگان + تصاویر
سفری به کردستان - روستای پالنگان (از دید یک مسافر)
عکسهایی از پالنگان
پالنگان،کامیاران ،کردستان
کتیبه تنگی بر هورامان
مسابقه دوستانه کامیاران و روانسر به میزبانی شهر روانسر برگزار شد
هنرمند سیدمحمد صفایی
خوا له خوش بو حه ق شناس
مدیر ولاگ
شعر در وصف معلم
راهیابی گروه هنرهای نمایشی توسکا به چهارمین جشنواره منطقه ای زاگروس
زیبا بودن
در کلبه ما رونق اگر نیست صفا هست
هرس کردن درختان فضای سبز و ایجاد فرم های جذاب و متنوع
گلکاری بسیار وسیع در سطح شهر بوشهر
پس لرزه های تئاتر کامیاران و گروه هنری توسکا